Smågrupper i sentrumkirken

Mange i Sentrumkirken deltar jevnlig i en smågruppe, enten det kalles bibelgruppe, Life gruppe, husgruppe eller vennegruppe.

Felles for alle grupper i kirken er at en møtes regelmessig, bygger vennskap og oppmuntrer hverandre, og gir rom for bibel og bønn.

Fellesskap med andre mennesker er viktig, ikke minst nå. Har du lyst til å bli med i en smågruppe i Sentrumkirken, fyller du ut skjemaet under og vi vil ta kontakt med deg og invitere deg med i en smågruppe.

Hang tight while we prepare your form...

This form may capture sensitive data (credit cards, bank accounts…), yet this site isn’t sufficiently secured.

Please contact the site administrator to resolve this issue. He must enable SSL.

This form failed to load. Try reloading this page.

The server may be having issues, or this website’s administrator may have deleted the form.